Mekaia veebiagentuur alustab

Mekaia= Espresso ja Frukt Kuubis

Elagu Mekaia! Mekaia on Espresso ja Frukt Kuubis ühinemisel tekkinud uus Eesti veebidisaini ja programmeerimisega tegelev kümnepealine firma. Espresso kollektiivile (Mark, Kuldar, Ardi ja Meelis) on pildil nähtav logo ja stardilehe disain HTMLiga viimane töö siia blogisse. Edaspidi kannavad meie teosed Mekaia firmamärki.

Mis saab Espressost? Ühinemisega kaasnevad kuldsed käerauad sunnivad edasi teenima ja väljastama sama kanget ja kompromissitult kofeiinirikast disaini edasipidigi (tegelt on kokkulepe, et me teeme veel paremini). Ela meie seiklustele kaasa Twitteris!

To Breathe As 1 WordPress.com blog

Espresso võttis paar päeva enne ÜhesHingamise pidu ette mission impossible. Populariseerida välismaalastele, eelkõike ajakirjanikele, pressile mõeldud, ingliskeelset Estonian Song and Dance Celebration blogi! Blogi eluaeg on olnud mõni päev ja sellest kogu maailmale, mitte meie kohalikele teada andmine on paras lauluharjutus. Loodetavasti jõuame maailma massidesse. Kiiremad uudised laulupeo kohta saab Twitterist, aeglasemad Youtubist. Loe edasi: To Breathe As 1 WordPress.com blog

Memoriaalansambli landingpage

memoriaalansambel facebook

Memoriaalansambli blogi ei saanudki hoogu ülesse. Nii asendati suure hurraaga loodud veebipäevik landing page’iga, mille ülesanne on külastajad suunata, kas bändi managementi või siis Facebooki fännilehele. Siit kohe küsimus, kui palju üldse on vaja luua enda kodulehti, kui sotsiaalvõrgustikesse saab luua firma, artisti või vabakutselise profiili. Fotod laadida oma veebigalerii asemel Flickrisse, videod YouTube või YouPorni ja jooksvad uudised säutsuda Twitterisse.

WordPress Kodufoorumile

kodufoorum

Novembris valmis Joomla CMSil ja Nicetalk’i foorumi komponendiga jututuba, kus arutati igasugu asju, mis rahamaailmas juhtub. Kust saab laenu, kuhu tasub hoiustada. Jaanuari lõpus tegime valmis Kodufoorumi WordPressi platvormile. Installeerisime blogijatele juba tuttavaid pluginaid, mis hoiavad külastajad viimaste teemadega kursis ja lubavad endale subskraibida meelepäraseid teemasid. Kui klassikalises foorumis on uute teemade alustamine suht valutu, siis blogikeskkonnas tuli registreerunud kasutajate eest ära peita kõik adminnis nähtav. See oli alguses päris mõistatus. Lisaks blogi must-have-jubinad Sitemapi automaatne generaator ja Allin1 SEO aparatuur. Loe edasi: WordPress Kodufoorumile

Kodufoorum Joomla!CMS

Kodufoorumi koduleht DnB NORD

Ajal, mil klientidega dialoogi pidamine prindi või telereklaami vahendusel on raskemaks muutunud, tuli DnB NORD ideele esimesena pankadest aidata laenamise-liisimise ja hoiustamise teemal suu puhtaks rääkida Kodufoorumis.
Kodufoorumis saad vaadata ja arutada, mis kogemused on rahval odava laenu saamisel ning kuhu hoiuühistusse raatsib oma raha tallele panna. Kodufoorumisse koonduvad ka kõik kohaliku panganduszanri kuumimad uudised, nii võib Kodufoorumit pidada Eesti pangauudiste portaaliks suisa.
Kodufoorum ehitus Joomla! sisuhaldusele ja sai endale eraldi ajaxipõhise foorumimooduli külge.

Roi Reklaamkingitused epood

roi_rekkin

Kui leiate, et teie ettevõtte logo peaks pastakale/kruusile/fliisile/golfipallile/sulepeale/kellale jäädvustama ja maailmas laiali jagama, siis on ROI reklaamkingitused.ee õige koht, kust sellist teenust otsida. Teie käsutuses on ulatuslik tootevalik meilt ja mujalt Euroopast, millel orienteerumiseks küljes taibukad otsingu- ja grupeerimissüsteemid.

Lisaks frontend’is nähtavale ehitas Espresso Directo andmebaasiga sünkroniseeruva tootehalduse ja importimisvõimaluse Excelist.

Firmablogi ja korporatiivblogi

Sel nädalal andsid peamised päevalehed teada, et Uus Maa hakkas kinnisvara firmadest esimesena blogi pidama. No shit! Kõva sõna, et neil õnnestus lehte saada, sest Eesti suured firmad on päevikut pidanud ju varemgi.

Hiljuti oleme meiegi soovitanud mõnele oma kliendile kodulehe Google PR kasvatamiseks veebipäevikut täita ning mõnikord paistab blogi olevat tunduvalt lihtsam ja mõnusam koht firma uudistest teada anda, kui sama firma põhileht on. Blogisse kannatab kirja panna ebaolulisemaid teateid kui corporate-lehele. Toon võib olla ladnam ja sõbralikum, seega sisu tekib sinna kergemalt.

Loe edasi: Firmablogi ja korporatiivblogi

Fotokingid koduleht

marisheinaru.com koduleht

10-aastase staazi jooksul on ümber maailma rännates Marisel kogunenud paras ports pilte, mis sobivad kaunistama büroohoonete fuajeesid, konditsioneeritud pangasaale, osakannajuhatajate nurgakabinette, lofte ja penthouse. Alustuseks sai crème de la crème fotogaleriisse koondatud ja ärasöömiseks süstematiseeritud. Lõuendile tõmmatud mahulised pildid on põhikodukast sisseostudeks paigutatud eraldi lehele.

Fotode näitamiseks sai programmeeritud Portierele täitsa uus galeriimoodul. Kasutusel on ilusad URLid, et otsimootorid üle ilma armastaksid fotoveebi, sest kõik teised ju armastavad nagunii.