Üks arvamus “Pank DnB NORD Twitteris” kohta

  1. Alguses võib tunduda paradoksina, et ühel pangal võib vaja minna kohalolekut twitteri keskkonnas aga see ei ole üdse tegelikult nii, kui analüüsida paari asja:

    1) Twitteri sihtgrupp on (vähemalt need, kes ei kasuta seda samuti turunduse eesmärkidel, vaid oma vabast ajast) on enamasti 25 – 35 aasta vanused meesterahvad ( allikas: http://www.mediapost.com/publications/?fa=Articles.showArticle&art_aid=100235 , – “The media age of Twitter users is 31” ) – see on tunduvalt vanem sihtgrupp kui teistel “social networkidel” ning samas ka tunduvalt meestekesksem.

    Hea asi, selle juures on, et a) sihtgrupp on keskmiselt kõrgemalt haritud kui tavainimene social networkides – st. suurem sissetulek, kõrgem esteetilised ning eetilised nõuded teenustele mida nad tarbivad. b) nad on võttavad seda, mida loevad tõsisemalt kui nooremad inimesed ning oskavad sellega rohkem peale hakkata ning paremini, kiiremini reageerida kui endast vanemad.

    Seetõttu on tegemist just nende inimestega, kellega ühel tõsiselt-võetaval pangal tasuks ühiskonnas suhelda veebi kaudu. Suhtlemine twitteris nõuab pidevat valmisolekut (näiteks lahvatab mingi kuulujutt/ebameeldiv art. ajakirjas mille sõnumit on vaja kiiresti ümberlükkata) aga sellest on paremini võimalik välja filtreerida või ignoreerida kliendile ebameeldivat tagasisidet või müra. Mida näiteks facebookis, youtubeis, oma blogiga ei ole võimalik nii paindlikult teha (seal saab vaid kommentaarid täielikult ära keelata või lubada ning ise iga vastus üle vaadata.)

    Mis teeb asja magusamaks on aga kindel reegel iga social networki puhul on, et mida vanemaks edukas teenus muutub seda rohkem muutuvad nende kasutajad vanemaks. – st. nooremad avastavad järgmise laheda asja ning vanemad inimesed võttavad selle üle ning nooremad lähevad jälle järgmise teenuse juurde ning vanemad võttavad selle üle… Seetõttu on võimalik, et tulevikus twitteri kaudu pank kiiresti, odavalt (efektiivselt) saab suhelda ning luua endast muljeid veel vanemate inimestega kui praegune target group.

    Muidugi sõltub palju twitteri enda otsustest aga twitter võib saada teiseks parimaks viisiks suurfirmale oma sõnumit edastada, peale oma enda koduka.

Kommenteerimine on suletud.