1. Leidke sobiv toode, valige sobiv kogus ja lisage tellimus ostukorvi, vajutades nupule “LISA OSTUKORVI”.
2. Avaneb ostukorvi vaade. Kui soovite osta ühe toote, siis vajutage nuppu „VORMISTA TELLIMUS“.
Kui soovite veel tooteid lisada, siis vajutage nuppu “JÄTKA TELLIMIST” ja teid suunatakse uuesti tootevalikusse ning lisage siis uusi tooteid.
3. Vajutades nuppu „VORMISTA TELLIMUS“ avaneb tellimuse vormistamise ja kinnitamise lehekülg. Palume täita tellimisvormil kõik nõutud väljad.
4. Valige sobivaim kohaletoimetamise viis: SmartPOSTi pakiautomaat või DPD kuller.
5. Tutvuge põhjalikult ostutingimustega ning klikake “NÕUSTUN E-POE KASUTUSTINGIMUSTEGA” aknas.
6. Kontrollige oma tellimus üle ning vajutage nuppu „ESITA TELLIMUS“. Sellega on teie tellimus vastu võetud ning me edastame teile e-postiga tellimuse kinnituse koos ettemaksuarvega. Maksmisel lisage selgitusse kindlasti tellimuse või ettemaksuarve number. Tellimust aitab vajadusel muuta või parandada Kohviklubi klienditugi E–R 8.00–20.00 ja L–P 10.00–18.00 e-posti aadressil espresso@espresso.ee või telefonil +372 501 1011.
7. Ettemaksuarve laekumise järgselt asume koheselt teie tellimust täitma.
8. Tellimuse staatust saate jälgida tellimuse järgselt e-kirjaga saadetud tellimuskinnituses, klikates nupule “Vaata oma tellimuse staatust”.
9. Kaubad tarnitakse teie poolt valitud viisil ja soovitud sihtkohta 1–3 tööpäeva jooksul.
10. Kui tellimuse ja makse laekumise vahelisel ajal kaup laost ajutiselt otsa saab, teatame teile sellest esimesel võimalusel. Kokkuleppel tühistame tellimuse, paneme selle ootele, tagastame raha või asendame tellitud kauba samaväärse või paremaga.
11. Juhul, kui ostetud kaup ei sobi või ei vasta ootustele, on teil õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Raha tagastame ülekandega samale pangakontole, millelt makse kauba eest laekus ning teeme seda 14 päeva jooksul peale kauba tagastamist.
Meeldivaid oste Espresso.ee e-poes!