Müügitingimused

1. Üldised müügitingimused

1.1. Üldised müügitingimused (edaspidi Tingimused) kehtivad Espresso.ee klientide (edaspidi Klient) ja Espresso Grupp OÜ (edaspidi Espresso) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Tingimused ei saa olla mitte ühelgi moel vastuolus Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega. Vaidluste või ebapiisava informatsiooni puhul on Tingimused õigusnormidega täiendatud.
1.3. Lisaks Tingimustele reguleerivad Kliendi ja Espresso vahelisi suhteid väljakujunenud head tavad ja normid. Oma tegevuses juhinduvad pooled Tingimustest, heast usust ja toodete hinnakirjast.
1.4. Espresso jätab endale õiguse Tingimusi ja toodete hinnakirja ühepoolselt muuta. Tingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad alates nende ilmumise momendist veebilehel www.espresso.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne Tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajahetkel kehtinud Tingimused, v.a. juhul kui seaduses või käesolevates Tingimustes on ette nähtud teisiti.
1.5. Espresso e-poes tellimust vormistades ning makset sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud Tingimustega, on nendega nõustunud ning soovib tegutseda kooskõlas Tingimustega.

2. Espresso.ee hinnakiri

2.1. Espresso e-poes müüdavate toodete hinnad sisaldavad käibemaksu 20% ja on esitatud eurodes. Hinnad ei sisalda toodete kohaletoimetamise tasu.
2.2. Espresso.ee jätab endale õiguse hindasid muuta vastavalt Tingimuste punktis 1.4. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinnamuudatust, siis kehtib Kliendile hind, mis oli toodud ettemaksuarvel tellimuse vormistamise momendil.
2.3. Kampaaniapakkumisi, soodustusi ja kingitusi omavahel ei summeerita. Korraga kehtib vaid üks soodustus.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Tellimusi saab Espresso e-poes esitada kas püsikliendina sisse logides või külalisena
3.2. Peale tellimuse vormistamist kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi, Visa/Mastercard krediitkaardiga, LHV järelmaksuga või ettemaksuarvega. Tellimus täidetakse peale tasumisele kuuluva summa laekumisest Espresso arvelduskontole.
3.3. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile “Tagasi kaupmehe juurde”.
3.4.Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab Espresso Kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
3.5. Espresso ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates Kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Espresso arvelduskontole.
3.6. Ettemaksuarve palume tasuda 7 kalendripäeva jooksul peale tellimuse kinnituse ja ettemaksuarve saamist. Kui tekib viivitus ettemaksuarve tasumisel, palume sellest kindlasti Espressot teavitada e-kirja või telefoni teel. Tähtajaliselt tasumata ettemaksuarve ja õigeaegselt viivitusest mitte teatamise puhul ei taga Espresso toote saadavust ja kohaletoimetamist. Tellitud kauba eest tasumisel palume tellimuse summa kanda ettemaksuarvel esitatud pangakontole. Palume mitte unustada selgitusse lisamast tellimuse või ettemaksuarve numbrit! Kui tellija ja maksja nimed on erinevad, siis palume märkida maksekorraldusel tellimuse numbrile lisaks ka tellija nimi.
3.7. Tellimus läheb täitmisele peale selle eest tasu laekumist. Tellimuse täitmise tähtaja arvestus algab laekumisele järgnevast tööpäevast.
3.8. Tarnemeetod tuleb valida enne ostu kinnitamist. Vastav valik on toodud eraldi real.
3.9. Tellimuse eest tuleb koheselt tasuda terviklik summa.
3.10.  Läbi Makskeskuse saab Tellimuse eest tasuda pangalingi kaudu järgmistes pankades: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele (maksete algatamise teenusega) ja Pocopay.
3.11.  Espresso Grupp OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Espresso Grupp OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

4. Tarneaeg

4.1. Tellitud kauba tarneaeg on kuni 3 tööpäeva. Erijuhtudel võib kohaletoimetamise aeg olla kuni kaks nädalat.
4.2. Kui samas tellimuses on tooteid nii kohapeal olevate kui ka tellitavate seast, siis tuleb tarneaega arvestada tavatoodete järgi vastavalt punktile 4.1.
4.3. Tellimuste täitmise tähtaega hakatakse arvestama alates laekumisele järgnevast tööpäevast.

5. Kättetoimetamine

5.1. Kaubad saadetakse Tellija poolt valitud SmartPost pakiautomaatidesse või DPD kullerteenust kasutades otse kätte koju või kontorisse. Espresso e-poest saab tellida kaupade kohaletoimetamist ainult Eesti piires.
5.2. Ostukorvis saab ostu kinnitamisel vastaval real valida tarneviisi.
5.3. Kõik JURA espressomasinad toimetatakse DPD kulleriga Tellijatele alati kohale tasuta ja seda terve Eesti Vabariigi piires.
5.4. Kõigile ostudele (v.a. JURA espressomasinad) lisandub järgnev kättetoimetamise tasu:
SmartPost’iga toimetatud kaubad kaaluga kuni 6 kg, tellija poolt soovitud pakiautomaati – hind 3 eurot.
DPD Classic kullerteenusega kätte toimetatud kaubad kaaluga kuni 6 kg – hind 5 eurot.
SmartPosti ja DPD kulleriga toimetatakse kaubad kaaluga kuni 6 kg tasuta kui tellimuse maksumus kokku ületab 50 eurot.
5.5. Juhime tähelepanu asjaolule, et SmartPostiga saab saata ainult selliseid kaupu, millede kõikide külgede mõõdud jäävad alla 60 cm. Kaup jõuab teieni SmartPosti pakiautomaadi kaudu vastavalt SmartPosti tarneaegadele. Smartpost saadab teile SMS teavituse, kui pakk on jõudnud postkasti.
5.6. DPD kulleriga saab saata kaupu, mille ühe saadetise suurim lubatud kaal on 31,5 kg. Kuller helistab ette ning lepib kokku sobiva aja saadetise kättetoimetamiseks või teavitatakse toimetamisest teid SMS-sõnumiga.
5.7. Kulleri poolt tellimuse Kliendile üleandmise ajal peab Klient või tema volitatud isik kontrollima tellimuse seisundit ning allkirjastama tellimuse üleandmise-vastuvõtmise dokumendi. Kui Klient märkab, et tellimuse pakend on kahjustatud (kortsunud, märg või muul viisil väliselt kahjustatud), tellimus on kahjustatud ja/või esineb mittevastavusi tellimuse komplekteerimisel, peab Klient selle märkima tellimuse üleandmise-vastuvõtmise dokumendile ja teavitama sellest esimesel võimalusel Espressot.
5.8. Espresso vastutab Kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle Kliendile.
5.9. Eelpoolnimetatud kättetoimetamise tarneajad ja -tingimused kujundab SmartPost ning DPD ja Espresso Grupp OÜ nende võimalike muudatuste eest ei vastuta.

6. Tellimused ja nende jälgimine

6.1. Ettemaksuarve saadetakse Kliendile e-kirjaga koos tellimuse kinnitusega hiljemalt järgmisel tööpäeval. Juhul, kui kinnitust ja ettemaksuarvet ei ole nimetatud aja jooksul saabunud, siis Espresso.ee palub võtta ühendust klienditeeninduse telefonil: +372 501 1011 või saata e-kiri aadressile espresso@espresso.ee. Teavituses tuleb esitada Kliendi nimi, tellimuse number või tellimuse tegemise aeg.
6.2. Tellimuse staatust saab jälgida tellimuse järgseltEspresso veebilehe iseteeninduse keskkonas, klikates nupule “Tellimused”.
6.3. Tellimuste staatused:
KINNITATUD – tellimus on jõudnud Espresso veebikeskkonda, ettemaksuarve on e-kirjaga saadetud Kliendile ja Tellimuse summa on laekunud. Tellimus on võetud käsitlusse ja jõuab Kliendini vastavalt tarnetähtaegadele.
OOTEL – tooted on saadaval. Ettemaksu arve või Tellimuse kinnitus pole Espresso keskkonda jõudnud.
TÄIDETUD – tellimus on täidetud. Kaubad on välja saadetud ja jõuavad valitud transpordiviisi vahendusel Kliendile otse kätte ja/või pakiautomaati. NB! Kui osa tellimusest saadetakse varem välja, püsib tellimuse staatus endiselt „täitmisel“. Täidetuks loetakse tellimus viimase toote väljasaatmisel.
TELLIMUS TÜHISTATUD, TOODE OTSAS – tellimus on tühistatud, tellimuse eest pole tasutud või tellitud toode ei ole saadaval.

7. Toodete tagastamine

7.1. Kliendil on õigus tellitud toode tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
7.2. Tagastatavad on ainult need kaubad, mida ei ole kasutatud ja mis on samas seisus kui Espresso poolt väljasaatmise hetkel. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Espressol õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
7.3. Espresso tuleb vastu mõistlikele ja põhjendatud pretensioonidele, lähtudes heast usust ja tavadest.
7.4. Ümbervahetamise puhul Klient uut postitasu ei maksa.
7.5. Tootjapoolse defektiga kaup võetakse tagasi. Tootjapoolse defektiga on tegemist, kui materjal, pakend või toode on defektne või on tekkinud viga tellitava kauba komplekteerimisel või toodete kogused, omadused, värvitoon või muud elemendid ei ole vastavuses saadud toote/toodetega.
7.6. Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Defektse toote korral tuleb sellest teatada e-kirjaga aadressil espresso@espresso.ee või klienditeeninduse telefoninumbritel +372 501 1011.
7.7. Toode võetakse eelpool mainitud tingimustel tagasi vaid peale seda, kui Klient on saanud Espressolt meiliga kinnituse toote tagasivõtmiseks. Espresso vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
7.8. Toote tagastamiseks või ümbervahetamiseks täitke Espresso taganemisavalduse tüüpvorm (PDF) ning lisage täidetud taganemisavaldus tagastatava toote juurde.
7.9. Toote tagastamisel või ümbervahetamisel peate ostetud toote viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse esitamisest Espressole tagastama või esitama tõendi, et olete eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
7.10. Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi) juhul, kui ei ole teisiti kokku lepitud.
7.11. Kõik tagastatud tooted peavad olema terved, rikkumata originaalpakendis, kasutamata ja puhtad ning samas seisundis kui kauba väljastamisel. Rikutud pakendiga ja rikutud või eemaldatud elementidega tooteid välja ei vahetata. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Espressol õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
7.12. Ostusumma hüvitamine tagastatud toodete eest toimub esimesel võimalusel, alates toodete jõudmisest tagastamisaadressile, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisteate jõudmisest Espressoni. Espressol on õigus Kliendile maksega viivitada kuni Klient on  tagastanud lepingu esemeks olnud kauba või esitanud tõendi, et ta on selle kauba tagasi saatnud.

8. Müüja õigused

8.1. Espresso jätab omale õiguse tellimuse täitmisest taganeda, kui tellitud kaup on otsas. Sellisel juhul makstakse Kliendile raha tagasi.
8.2. Kõik pildid on illustratiivse tähendusega. Hinnad, tekstid ja kaupade saadavuse info võivad muutuda ilma etteteatamiseta.
8.3. Osapoole käitumist ei loeta Tingimuste rikkumiseks ja kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees, kui rikkumise põhjus on vabandatav või ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
8.4. Espresso ei kompenseeri moraalset kahju, mis võis tekkida Kliendile tarneaegade, hindade ja muude Tingimuste muutmisega.

9. Privaatsuse tingimused

9.1. Kogu Klienti puudutav informatsioon on konfidentsiaalne ning ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, kui seda ei nõua seadusega ettenähtud kohustused.
9.2. Kliendi poolt sisestatud informatsiooni kasutakse vaid Kliendi poolt lubatud tingimustel.
9.3. Kogu infovahetus Espresso.ee poes käib turvalise krüpteeritud andmesidekanali kaudu, mille käigus puudub kolmandatel isikutel isikuandmetele ja pangarekvisiitidele ligipääs.
9.4. Espresso kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Espresso edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
9.5. Espresso saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui Ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid või eemaldades Espresso veebilehe iseteeninduse keskkonast reklaami saatmise nõusolek.

10. Küpsiste kasutamine

10.1. Espresso-pood kasutab küpsiseid. Küpsis on pisike tekstifail, mille veebilehitseja salvestab automaatselt kliendi poolt kasutatavasse seadmesse. Küpsiseid kasutatakse teabe kogumiseks selle kohta, kuidas Klient e-poodi kasutab, eesmärgiga pakkuda Kliendile paremat kasutajakogemust.
10.2. Espresso e-poes kasutatakse järgmisi küpsiseid:
10.2.1. seansiküpsised, mille eesmärk on võimaldada e-poe kasutamist;
10.2.2. püsiküpsised, mille eesmärk on pidada meeles Kliendi valikuid e-poes;
10.2.3. esimese ja/või kolmanda osapoole küpsised, mille eesmärk on näidata Kliendile sobilikku reklaami ja pakkumisi;
10.2.4. kolmanda osapoole analüüsiküpsised, mille eesmärk on turundussuhtluse optimeerimine.
10.3. Klient võib oma seadmetesse salvestatud küpsised kustutada ja/või blokeerida, muutes oma veebilehitseja vastavaid seadeid.
10.4. Lisaks analüüsiküpsiste kasutamisele kasutab Espresso e-pood piksleid (pixel tags, web-beacons), mille abil jälgitakse Espresso veebilehe kasutust. Seda tehes ei töödelda isiku tuvastamist võimaldavaid andmeid.

11. Pretensiooni esitamise õigus

11.1. Espresso vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Espresso kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Espresso poole, saates e-kirja aadressile espresso@espresso.ee või helistada telefonil+372 501 1011.
Espresso ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.
Kui Espressolt ostetud kaubal on puudused, mille eest Espresso vastutab, parandab või asendab Espresso puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Espresso Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Espresso vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
11.2. Tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Espresso Eesti Vabariigis kehtivatest õigusnormidest.
11.3. Tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui pooltel ei õnnestu vaidlusi lahendada läbirääkimistega, lahendatakse vaidlused Harju Maakohtus.
Küsimused ja pretensioonid:
– e-posti aadressil: espresso@espresso.ee,
– telefonil +372 501 1011.

12. Vaidluste lahendamine

12.1. Kui Ostjal on Espresso osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile espresso@espresso.ee või helistada telefonil +372 501 1011. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Meeldivaid ostuelamusi Espresso.ee keskkonnas!

Võrdle