Caffè Agust

Ettevõttest

Caffè Agust nimetab enda tegevust kunstniku loominguks Sellised väärtused nagu võrdsus, keskkonnasäästlikkus, õiglus ja suhted on ettevõtte omanikule Marco Corsinile omased ning seetõttu püüab ta neid ka oma ettevõttesse üle kanda. Pidevalt üritatakse tasakaalustada vastandeid, tööd ja perega veedetud vaba aega, kasumit ja isiklikku rahulolu, turu seadusi ja igasuguse tegevuse jätkusuutlikkust jms. Marco Corsini püüab alati mõelda kõigile oma tegevuse tagajärgedele, ükskõik kui väikesed need ka pole. Mõnikord, kui talle tundub, et ta suudab liiga vähe ära teha, meenuvad talle ühe mehe rahustavad sõnad: “See, mida sa teha saad, on vaid tilk meres, kuid võib anda sinu elule tähenduse.” Jagades seda filosoofiat oma meeskonnaga, töötab ettevõte lootusrikkalt edasi ja jätkab teed, millel liikumist kannustab üha suureneva klientide ja sõprade hulga usaldus.
Marco Corsini

Ettevõtte ajalugu

1956 Vastabiellunud Augusto ja Mariarosa Corsini avavad väikese kohvipoe. Esimesi tollaseid pakke kaunistas loosung: “Väikseim röstitöökoda – parim kohv”. Alates sellest on paljud asjad muutunud … paljud, kuid mitte kirg ja meisterlik hoolitsemine hea kohvi eest.

1967 Agust kohv kogub kohalikul turul populaarsust ja kasvava nõudluse tõttu peab Corsini perekond mujale kolima, et luua suurem tootmisosakond ja ladu. Ettevõte uueks koduks saab 500-ruutmeetrine hoone Brescia külje all. 1967. aasta oktoobris võtab Caffè Agust tööle 6 müüjat.

1981 Augusto Corsini kolmas poeg Marco, kes on lõpetanud oma õpingud, liitub firmaga, kus töötavad juba 8 töölist, 2 ametnikku, müügiesindaja, vanim tütar Laura ning muidugi Augusto Corsini ja tema abikaasa Mariarosa.

1992 Valmib Caffè Agust’i tänane peakontor Brescias Via Antonio Allegril, kogupindalaga 2500 ruutmeetrit. Ettevõtte personal suureneb 12 töötajani. Firmas luuakse tehniline töökoda, kus töötavad kaks tehnikut, kes pakuvad klientidele kiiret ja professionaalset teenindust.

1999 Aasta, mis tähistab uue kohvisarja sündi – see pärineb mahepõllumajandusest ja õiglasest kaubandusest. Sellest tootest saab üks maailma kõige jätkusuutlikumatest kohvidest, mille pakendamisega ei kaasne keskkonnamõju – nii sünnib „NATURA EQUA“. Seda uut sarja oli oodatud juba aastaid, ent varasemat turule toomist takistas asjaolu, et turul saadaval olnud roheline kohv ei vastanud Caffè Agust’i kõrgetele kvaliteedistandarditele.

2004 Luuakse ettevõtte ekspordimüügi osakond. Jätkuvast edust tiivustatuna hakkab firma laienema kõigepealt Euroopa turule, seejärel aga ka kaugematele turgudele.

2007 Corsinide kirg kvaliteettoodete vastu toob kaasa tootmisosakonna uuendamise. Valik on ajendatud soovist tagada parimad tooted ja täita kõrgeid kvaliteedistandardeid, mis on Agust’i tunnuseks erinevatel turgudel tänini.

2010 Ettevõttes asub tegutsema Corsinide kolmas põlvkond. Firmaga liitub pärast õpingute lõpetamist ja välismaal töötamist Giovanni Corsini, Marco Corsini kolmas poeg. Järk-järgult laiendab ta oma tegevust kõikidesse osakondadesse, osaledes teadlikult ettevõtte ühises juhtimises.

2014 Agust korraldab ettevõtte ümber ja muudab firmastiili. Brändist pakendini, ettevõtte korraldusest kommunikatsioonini.

2016 Caffè Agust tähistab oma 60. juubelit suurüritusega Brescia kesklinnas ning uute toodete, nagu kindla päritolumaa kohvi ja uue filtrikohvi “IlFiltrato”, turule toomisega. Samal ajal näeb ilmavalgust ettevõtte uue veebisaidi projekt, mis hõlmab ka esimest Agust’i e-poodi.

Võrdle